Надточій, О., Баранник, В. (2019) Зовнішня реклама в місті Черкаси. Міжнародна науково-практична конференція (Київ, 19 березня 2019 р.). с. 57-60.
Text
33.pdf Download (2MB) |
Офіційний URL: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-03-19.19
Резюме
Зовнішня реклама – ефективний спосіб просування товару чи фірми. Її активно використовують у масштабних рекламних кампаніях різноманітних товарів, брендів та послуг. Розглянута в статті проблема не претендує на вичерпність, тема є перспективною для подальших наукових досліджень.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Реклама ; зовнішня реклама ; види зовнішньої реклами ; Черкаси |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 13:33 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 13:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6599 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |