Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Спонсорство як різновид комерційної реклами

Коваль, С. В., Завгородня, Т. С. (2020) Спонсорство як різновид комерційної реклами. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 27 травня 2020 року). с. 137-139.

[img] Text
34.pdf

Download (309kB)

Резюме

UGC – дуже популярний. Майже все, що створює сьогодні аудиторія, рекламники навчились перетворювати у рекламу свого товару чи послуги. Процес залучення користувачів до співпраці є вигідним як для компанії, так і для юзерів. Перші отримують унікальний контент і рекламують свій продукт, останні самовиражаються і отримують за свою співпрацю винагороди. Користувацька реклама – об’єкт для досліджень, що не втратить своєї популярності, адже на ринку її з кожним днем все більше.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Користувацький контент ; UGC ; методи стимулювання збуту ; Web-2.0
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Жов 2024 13:09
Останні зміни: 14 Жов 2024 13:09
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6596

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу