Коваль, С. В., Завгородня, Т. С. (2020) Спонсорство як різновид комерційної реклами. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 27 травня 2020 року). с. 137-139.
Text
34.pdf Download (309kB) |
Резюме
UGC – дуже популярний. Майже все, що створює сьогодні аудиторія, рекламники навчились перетворювати у рекламу свого товару чи послуги. Процес залучення користувачів до співпраці є вигідним як для компанії, так і для юзерів. Перші отримують унікальний контент і рекламують свій продукт, останні самовиражаються і отримують за свою співпрацю винагороди. Користувацька реклама – об’єкт для досліджень, що не втратить своєї популярності, адже на ринку її з кожним днем все більше.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Користувацький контент ; UGC ; методи стимулювання збуту ; Web-2.0 |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 13:09 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 13:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6596 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |