Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Специфіка друкованої видавничої продукції для реклами освітніх послуг

Ковтун, Н., Лех, Ю. (2022) Специфіка друкованої видавничої продукції для реклами освітніх послуг. Матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. с. 122-125.

[img] Text
41.pdf

Download (895kB)

Резюме

В статті говориться, що все більше університетів турбуються про якість, інформативність та наочність своєї реклами. Використання фірмових кольорів, вибір шрифтів, створення макету – усе це впливає на кінцевий результат рекламної поліграфії. Немалу роль у цьому відіграють і фото, які повинні бути високої якості та відретушовані дизайнером та виведені по кольору поліграфією. Керівництво закладів вищої освіти має чітко усвідомлювати, що сучасна молодь є інформаційно вибагливою, потенційного абітурієнта необхідно зацікавити оригінальними, інформативними і яскравими матеріалами, і дизайнерське оформлення та якісна поліграфія відіграють у цьому ключову роль. Порушена в науковій статті проблема має науковий потенціал, а тому окремі її аспекти можуть стати предметом подальшого наукового вивчення.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: вища освіта ; сучасна молодь ; друкована реклама ; університети ; якість реклами ; інформативність рекламит ; наочність реклами ; макет ; рекламна поліграфія
Теми: Педагогічні науки
Видавнича справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Жов 2024 12:25
Останні зміни: 14 Жов 2024 12:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6591

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу