Ковтун, Н., Лех, Ю. (2022) Специфіка друкованої видавничої продукції для реклами освітніх послуг. Матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. с. 122-125.
Text
41.pdf Download (895kB) |
Резюме
В статті говориться, що все більше університетів турбуються про якість, інформативність та наочність своєї реклами. Використання фірмових кольорів, вибір шрифтів, створення макету – усе це впливає на кінцевий результат рекламної поліграфії. Немалу роль у цьому відіграють і фото, які повинні бути високої якості та відретушовані дизайнером та виведені по кольору поліграфією. Керівництво закладів вищої освіти має чітко усвідомлювати, що сучасна молодь є інформаційно вибагливою, потенційного абітурієнта необхідно зацікавити оригінальними, інформативними і яскравими матеріалами, і дизайнерське оформлення та якісна поліграфія відіграють у цьому ключову роль. Порушена в науковій статті проблема має науковий потенціал, а тому окремі її аспекти можуть стати предметом подальшого наукового вивчення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | вища освіта ; сучасна молодь ; друкована реклама ; університети ; якість реклами ; інформативність рекламит ; наочність реклами ; макет ; рекламна поліграфія |
Теми: | Педагогічні науки Видавнича справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 12:25 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 12:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6591 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |