Погрібна, О. О. (2024) Вебсайти як інструмент рекламно‑промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(13)). с. 160-174. ISSN 2616-7948
Text
293070 Download (5kB) |
Офіційний URL: https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(13).2024.3008...
Резюме
У статті проаналізовано вебсайти як засіб рекламно-промоційної роботи ви-давництв. Досліджено вебресурси провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Основи», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук»).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Сайт видавництва ; промоція книжкової продукції ; рекламна й PR-діяльність видавництв ; структурування контенту вебсайту ; рубрикація сайту ; каталог книжкової продукції ; юзабіліті сайту |
Теми: | Масова комунікація Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Погрібна Олена Олександрівна |
Дата внесення: | 04 Жов 2024 11:49 |
Останні зміни: | 04 Жов 2024 11:52 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6505 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |