Опалько, В., Денисенко, В., Дорошенко, В. (2023) Удосконалення торговельно-посередницької діяльності фірм на міжнародному ринку. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. Кирилюк (голова)[та ін.], Т. 27 (№ 3-4). с. 42-51. ISSN 2707-5036
Text
373-376-PB-42-51.pdf Download (795kB) |
Резюме
У статті систематизовано основні форми торговельно-посередницької діяльності на світових ринках. Розкрито класифікацію суб’єктів торгово-посередницької діяльності, серед яких виділено такі їх категорії: оптовики, роздрібні торговці, франчайзери, торговельні агенти, дистриб'ютори, дропшиппери тощо. Наведено сучасні види торговельного посередництва: е-торгівля, маркетплейси, онлайн-платформи – електронні майданчики, технологічні системи. Розглянуто приклади ефективного посередництва, такі як Amazon, eBay, Alibaba, Export Genius та ін. Здійснено SWOT-аналіз (оцінку сильних і слабких сторін, можливостей та загроз) торговельно-посередницької діяльності на міжнародних ринках. Для удосконалення торговельно-посередницькій діяльності запропоновано використання методу фільтрації, передових технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн, впровадження онлайн платформ для торгівлі товарами і послугами, гібридних бізнес-моделей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Торговельне посередництво ; посередники ; суб’єкти посередницької діяльності ; SWOT-аналіз ; світовий ринок |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Лип 2024 13:13 |
Останні зміни: | 19 Груд 2024 11:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6431 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |