Тимошенко, Ю., Радченко, С. (2024) Менеджеризм в освіті: ефективність управлінської команди чи абсолютна відповідальність лідерства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 23-30.
Text
Вісник_2-2024_Оригінал-макет_new-23-30.pdf Download (295kB) |
Резюме
На основі зарубіжного й вітчизняного наукового дискурсу менеджеризму, власного досвіду публічного менеджменту, пов’язаного з цією ідеологією, державною політикою і управлінською практикою, зроблено спробу обґрунтувати відсутність як у недавньому минулому, так і сьогоденні співмірних альтернатив менеджеризму, незважаючи на його неоднозначні, часто діаметрально протилежні оцінки. Для відтворення об’єктивної картини досліджуваного феномену проаналізовано його реальні причини і джерела виникнення, сутнісні характеристики, очевидні результати, а також ще не зреалізовані можливості в управлінні освітою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Менеджеризм ; управління ; освіта ; реформи ; ефективність ; відповідальність. |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2024 10:58 |
Останні зміни: | 17 Лип 2024 10:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6415 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |