Vovk, O., Pashis, L. (2024) Multi-paradigm cognition: philosophical foundations. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 5-11.
Text
Вісник_2-2024_Оригінал-макет_new-5-11.pdf Download (276kB) |
Резюме
У статті розглядаються особливості інтелектуального розвитку індивіда та розробляється структура мультипарадигмального пізнання, спрямованого на отримання, накопичення та зростання знань. Зокрема, зосереджується увага на рівнях і шляхах пізнання та роз’яснюються розумові операції, за допомогою яких може здійснюватися складна пізнавальна діяльність. Крім того, у статті досліджуються умови когнітивного зростання суб’єктів пізнання, що потрактовуються в аспекті їхніх індивідуальних профілів, концептуальних систем, світогляду, епістемічних стилів, типів мислення тощо. У статті також визначається пріоритетність епістемологічного / гносеологічного плюралізму та поєднання раціональних, чуттєвих та експериментальних складників у пізнавальному процесі та просувається ідея взаємодії між різноманітними парадигмами пізнання, що може привести до появи мультипарадигмальних епістемологічних систем і каскадних моделей, які сприяють інтелектуальному розвитку особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | cognition ; levels and paths of cognition ; knowledge growth ; multi-paradigm cognition ; epistemological pluralism ; pistemic styles ; spiral model of cognition |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2024 10:40 |
Останні зміни: | 17 Лип 2024 10:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6412 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |