Хапава, Є. І., Титаренко, О. І. (2024) Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 176-178.
|
Text
Збірник Черкаси-176-178.pdf Download (787kB) |
Резюме
Під час формування німецькомовної граматичної компетентності в учнів середнього ступеня провідною рушійною силою успішності є мотивація. Також варто зазначити, що не останню роль відіграє похвала учнів за їхні успіхи. Так в них з’являтиметься ще більша мотивація та впевненість у собі і власних силах.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Граматика ; німецька мова ; викладач ; мотивація ; самовираження ; німецькомовна граматична компетентність |
| Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 16 Лип 2024 10:42 |
| Останні зміни: | 16 Лип 2024 10:51 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6410 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




