Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності

Хапава, Є. І., Титаренко, О. І. (2024) Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 176-178.

[img] Text
Збірник Черкаси-176-178.pdf

Download (787kB)

Резюме

Під час формування німецькомовної граматичної компетентності в учнів середнього ступеня провідною рушійною силою успішності є мотивація. Також варто зазначити, що не останню роль відіграє похвала учнів за їхні успіхи. Так в них з’являтиметься ще більша мотивація та впевненість у собі і власних силах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Граматика ; німецька мова ; викладач ; мотивація ; самовираження ; німецькомовна граматична компетентність
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Лип 2024 10:42
Останні зміни: 16 Лип 2024 10:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6410

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу