Бровко, Л. І., Титаренко, О. І. (2024) Розвиток навичок аудіювання на уроках німецької мови в учнів середніх класів. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку» : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 21-23.
Text
Збірник Черкаси-21-23.pdf Download (661kB) |
Резюме
В цьому дослідженні говориться, що учні відчувають труднощі в аудіюванні. Для подолання цих труднощів необхідно запроваджувати додаткові заняття, як-от перегляд фільмів з німецькими субтитрами, повторення лексики, запрошення носіїв мови для проведення тематичних бесід (звертаючи увагу на жести, міміку і темп), давати їм аудіокниги для прослуховування вдома, розмовляти німецькою мовою у класі, не переходячи на рідну мову. Використання цікавого матеріалу, що відповідає інтересам учнів, може допомогти зменшити труднощі з аудіюванням. Використання автентичного матеріалу, що включає приклади мовлення, стереотипи, правильний темп і вимову, логічний наголос і ритм, дає змогу максимально наблизити процес навчання до реальних комунікативних ситуацій. Це дасть змогу змотивувати учнів і позитивно впливає на розвиток навичок аудіювання німецької мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Фільми з німецькими субтитрам ; аудіювання ; комунікативні ситуації ; аудіювання німецької мови |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Трав 2024 13:27 |
Останні зміни: | 29 Трав 2024 13:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6359 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |