Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2023) Особливості мовленнєвого спілкування дошкільника. Moderní aspekty vědy: XXIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. с. 533-545.
Text
Монографія 2023-1-533-545.pdf Download (383kB) |
Резюме
Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі різнопланового і різновікового спілкування дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Мовленнєве спілкування ; дошкільники ; дитина ; онтогенез ; комунікативно-мовленнєві здібності ; соціалізація дитини |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Трав 2024 08:12 |
Останні зміни: | 22 Трав 2024 08:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6315 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |