Герасимова, І. В. (2022) Методи психотерапії та психокорекції заїкання. Сучасні практики навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. с. 23-25.
Text
Матеріали Міжнародної конференції_2022-23-25.pdf Download (448kB) |
Резюме
Психокорекційні заняття з дітьми з заїканням менш систематизовані. Основна їх спрямованість – нормалізація міжперсональних відносин, корекція ставлення до себе і своїх мовних можливостей, формування цільової установки на одужання. Ці цілі досягаються під час групових занять, організованих у формі бесід. Необхідним компонентом таких занять є соціометрія та відпрацювання невербальних форм комунікації, включаючи пантоміміку і танці. Важлива роль у цьому напрямі відводиться індивідуальному і груповому консультуванню, яке має на меті формування адекватної самооцінки, усвідомлення характеру особистісних проблем. Багато форм психокорекційної роботи з подолання заїкання можна розглядати як різновид психологічного тренінгу, що застосовується як елемент професійної підготовки здорових людей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Психотерапія ; психокорекція ; заїкання ; подолання порушених мовних навичок ; міжособистісні відносини |
Теми: | Медицина, ОБЖ Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Трав 2024 07:25 |
Останні зміни: | 22 Трав 2024 07:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6312 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |