Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості темпоритмічних порушень мовлення у дітей

Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2023) Особливості темпоритмічних порушень мовлення у дітей. Moderní aspekty vědy: XXX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. с. 171-186.

[img] Text
Чехія -2023-2-172-186.pdf

Download (367kB)

Резюме

При плануванні заходів корекційної роботи з дітьми-логопатами необхідно враховувати вік, їхній психічний стан, особливості поведінки та етапи логокорекційної роботи. Психокорекційні заняття з дітьми із порушення темпоритмічного мовленнєвого розвитку менш систематизовані. Основна їх спрямованість ‒ нормалізація міжперсональних відносин, корекція ставлення до себе і своїх мовленнєвих можливостей, формування цільової установки на одужання. Ці цілі досягаються під час групових занять, організованих у формі бесід. Необхідним компонентом таких занять є відпрацювання невербальних форм комунікації, включаючи пантоміміку та танці. Важлива роль у цьому напрямі відводиться індивідуальному та груповому консультуванню, яке має на меті формування адекватної самооцінки, усвідомлення характеру особистісних проблем. Багато форм психокорекційної роботи із дітьми з порушення темпоритмічного мовленнєвого розвитку можна розглядати як різновид психологічного тренінгу, що застосовується як елемент професійної підготовки здорових людей.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Біоенергопластика ; артикуляційна та дихальна гімнастика ; логопедичний масаж ; музикотерапія ; корекційна робота ; психо-педагогічні прийоми ; розвиток пам'яті, уваги ; темпоритмічний мовленнєвий розвиток ; казкотерапія
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 29 Квіт 2024 07:24
Останні зміни: 29 Квіт 2024 07:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6263

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу