Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2023) Особливості темпоритмічних порушень мовлення у дітей. Moderní aspekty vědy: XXX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. с. 171-186.
Text
Чехія -2023-2-172-186.pdf Download (367kB) |
Резюме
При плануванні заходів корекційної роботи з дітьми-логопатами необхідно враховувати вік, їхній психічний стан, особливості поведінки та етапи логокорекційної роботи. Психокорекційні заняття з дітьми із порушення темпоритмічного мовленнєвого розвитку менш систематизовані. Основна їх спрямованість ‒ нормалізація міжперсональних відносин, корекція ставлення до себе і своїх мовленнєвих можливостей, формування цільової установки на одужання. Ці цілі досягаються під час групових занять, організованих у формі бесід. Необхідним компонентом таких занять є відпрацювання невербальних форм комунікації, включаючи пантоміміку та танці. Важлива роль у цьому напрямі відводиться індивідуальному та груповому консультуванню, яке має на меті формування адекватної самооцінки, усвідомлення характеру особистісних проблем. Багато форм психокорекційної роботи із дітьми з порушення темпоритмічного мовленнєвого розвитку можна розглядати як різновид психологічного тренінгу, що застосовується як елемент професійної підготовки здорових людей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Біоенергопластика ; артикуляційна та дихальна гімнастика ; логопедичний масаж ; музикотерапія ; корекційна робота ; психо-педагогічні прийоми ; розвиток пам'яті, уваги ; темпоритмічний мовленнєвий розвиток ; казкотерапія |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Квіт 2024 07:24 |
Останні зміни: | 29 Квіт 2024 07:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6263 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |