Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Прояви феномену дезадаптації в молодших школярів

Герасимова, І. В. (2023) Прояви феномену дезадаптації в молодших школярів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Початкова освіта в парадигмі Нової української школи: виклики часу» 27 квітня 2023 року. с. 32-34.

[img] Text
Збірник Глухів- 2023-32-35.pdf

Download (292kB)

Резюме

Узагальнюючи наслідки дезаптації молодших школярів, варто зазначити такі напрями деструктивного впливу феномену: особистісні деформації; погіршення показників фізичного розвитку дитини; ймовірна затримка у психічному розвитку; можливі дисфункції психіки школяра; поява типових нервових розладів (пригніченість, загальмованість або надмірна збудливість, агресивність); схильність до самотності, пов’язана із зовнішнім відчуженням дитини або з самовідчуженням; труднощі у побудові взаємин з однолітками та дорослими (батьками, педагогами). Ці наслідки можуть спровокувати придушення головного інстинкту будь-якого індивіда – інстинкту самозбереження, а не вміючи адаптуватися в новій ситуації, дитина може вдатися до непередбачуваних заходів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Дезадаптація ; деструкція ; мотивація ; навички ; регуляція поведінки
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Квіт 2024 08:30
Останні зміни: 19 Квіт 2024 08:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6255

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу