Раджабова, С. Ш. (2022) Реалізація поглядів О. А. Захаренка щодо психологічного розвитку дітей у співпраці освітнього закладу та сім’ї. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 79-82.
Text
Захаренко (1).2022-79-83.pdf Download (224kB) |
Резюме
Педагогіка Олександра Захаренка просякнута духом життєтворчості та безмежної любові до вчительства, вселюдських цінностей і дитячої постаті. Результатом саме такого симбіозу й стала унікальна система навчання й виховання здобувачів освіти – педагогіка життя, педагогіка конкретної дії. Інноваційність його освітніх практик була логічним утвердженням життєвого кредо: «Справжнє вчительське щастя в горінні, в досягненні поставленої мети, в невтомному просуванні вперед». Олександр Захаренко випереджав свій час і феномен його інноваційної діяльності у Сахнівській школі можна сміливо схарактеризувати в контексті ретроспективного аналізу особливої творчої діяльності та сучасного поняття креативності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | О. Захаренко ; креативність ; педагогіка Олександра Захаренка ; сім'я ; освітня наука ; психічна наука ; школярі |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2024 09:00 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2024 09:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6251 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |