Нікітська, Ю. М. (2022) Гармонійний розвиток дітей як результат співпраці ЗДО та сім’ї на педагогічних засадах О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 73-76.
Text
Захаренко (1).2022-73-76.pdf Download (211kB) |
Резюме
Гармонійне виховання дошкільників – копітка й вимоглива робота, яка не пробачає помилок і вимагає систематичності та планомірності, дотримання дидактичних вимог як від педагогів-вихователів, так і від членів сім’ї. Водночас саме організація інтенсивної співпраці ЗДО та родини, активне залучення дітей до різноманітної діяльності, їх занурення у змодельовані виховні ситуації, що вимагають гуманних вчинків і критично оцінених дій, можуть перетворити вихованців із об’єктів освітнього процесу, на яких спрямований вплив вихователя Науково-практичні студії і сім’ї, на повноцінних гармонійно розвинених суб’єктів особистісно орієнтованої діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Виховання дошкільників ; ЗДО ; О. Захаренко ; гармонійне виховання |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2024 08:53 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2024 08:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6250 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |