Герасімова, Н. Є. (2022) Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 43-49.
|
Text
Захаренко (1).2022-43-49.pdf Download (273kB) |
Резюме
Дитиноцентризмом, у сучасному трактуванні цього терміну, можна розуміти як особистісно-орієнтовану модель виховання дитини, призначення якої розширення її можливого життєвого шляху та саморозвитку на засадах гуманізації реального буття дитини, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів задля формування в неї основ життєвої компетентності. Актуальність упровадження ідей дитиноцентризму зумовлена тим, що дитина є центральною постаттю у всіх взаємопов’язаних процесах виховання, навчання та її розвитку для формування повноцінної особистості. Концепція дитиноцентризму в освіті є основою визнання суспільством свого обов’язку забезпечити здоров’я та добробут дітей.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Дитиноцентризм ; О. Захаренко ; школа ; навчально-виховний процес ; діти ; вікові особливості ; здібності ; навчання ; виховання |
| Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 17 Квіт 2024 08:16 |
| Останні зміни: | 17 Квіт 2024 08:16 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6245 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




