Герасимова, І. В. (2022) Педагогіка співробітництва О. А. Захаренка: психолого-педагогічні акценти. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 39-43.
Text
Захаренко (1).2022-39-43.pdf Download (262kB) |
Резюме
О. А. Захаренко був одним із зачинателів педагогіки співробітництва –напряму в радянській педагогіці, що виник у 80-х роках XX ст. як протест проти традиційної системи освіти й виховання, яка викликала велику полеміку в педагогічних колах. Педагогіка співробітництва – це система форм, методів і прийомів у навчально-виховному процесі, які спираються на принципи гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості – дитини. Саме такий підхід був характерний для педагогіки Олександра Антоновича. Як і інші педагоги-новатори, він висував, обґрунтовував і впроваджував практику ідеї творчої взаємодії вчителя і учня; навчання без примусу; ідею досягнення поставленої мети; індивідуального і колективного підходів до діяльності учнів; творчого самоврядування; особистісного підходу до виховання; співпраці вчителів з батьками, громадськістю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Соціальні навички ; обговорення групової роботи ; суб’єкт – об’єкт – суб’єктна взаємодія ; виховання ; співдружність школи і сім’ї ; педагогіка співробітництва |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2024 08:10 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2024 08:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6244 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |