Герасимова, І. В. (2023) Прояви феномену дезадаптпції в молодших школярів. Початкова освіта в парадигмі Нової української школи : виклики часу : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (27 квітня 2023 року, м. Глухів). с. 32-35.
Text
Збірник Глухів- 2023-32-35.pdf Download (292kB) |
Резюме
Узагальнюючи наслідки дезаптації молодших школярів, варто зазначити такі напрями деструктивного впливу феномену: особистісні деформації; погіршення показників фізичного розвитку дитини; ймовірна затримка у психічному розвитку; можливі дисфункції психіки школяра; поява типових нервових розладів (пригніченість, загальмованість або надмірна збудливість, агресивність); схильність до самотності, пов’язана із зовнішнім відчуженням дитини або з самовідчуженням; труднощі у побудові взаємин з однолітками та дорослими (батьками, педагогами). Ці наслідки можуть спровокувати придушення головного інстинкту будь-якого індивіда – інстинкту самозбереження, а не вміючи адаптуватися в новій ситуації, дитина може вдатися до непередбачуваних заходів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Дезадаптація ; деструкція ; мотивація ; навички ; регуляція поведінки |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Квіт 2024 13:04 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2024 13:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6232 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |