Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Гендерна ідентифікація особистості менеджера в його професійній підготовці

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2011) Гендерна ідентифікація особистості менеджера в його професійній підготовці. Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. с. 19-21.

[img] Text
21.pdf

Download (148kB)

Резюме

Для формування професійних умінь майбутніх фахівців ВНЗ повинні збільшувати у навчальних планах цикл психолого-педагогічних дисциплін, створювати особливе середовище, яке сприяє розвитку в студентів —менеджерів комунікативних умінь, творчого мислення, думок, які забезпечують їхні особисті потреби, соціальну компетентність і адаптацію, повноцінну участь у навчальному процесі. Гендерний підхід у педагогіці й освіті — це індивідуальній підхід до вияву студентом власної ідентичності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Гендерний підхід ; педагогіка ; ВНЗ ; гендерна соціалізація студентів ; менеджер
Теми: Економічні науки
Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Квіт 2024 11:19
Останні зміни: 09 Квіт 2024 11:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6168

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу