Герасімова, Н. Є. (1999) Внутрішній конфлікт та порушення взаємовідносин у педагогічному спілкуванні. Університетська педагогічна освіта як шлях гуманізації суспільства : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Ч. ІІ). с. 26-29.
Text
20.pdf Download (198kB) |
Резюме
Конфлікт — це завжди порушення психологічної гармонії, яка тягне за собою деструктивність. Особливо дезадапційною для виховної взаємодії вчителя з учнями є тенденція знецінювання позитивних якостей іншої людини, дискредитація її гідності, а також прагнення маніпулювати її поведінкою. Неусвідомлений характер системи внутрішнього конфлікту знижує рівень контролю і свободи дії за вибором. Суб’єкт при цьому обмежений у використанні власного особистісного потенціалу, професійних знань, шо значно знижує його соціальну та професійну захищеність. Це свідчить про те, що процес адаптації молодого вчителя до педагогічної професії залежить від його особистісних характеристик. Провідними в цьому процесі є здатність молодого спеціаліста до самоусвідомлення, прояви захисних тенденцій, конфліктогенність, породжувана внутрішньою суперечливістю «Я»-структури тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Конфлікт ; порушення психологічної гармонії ; демтруктивність ; внутрішній конфлікт ; педагогічне спілкування |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Квіт 2024 13:40 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2024 13:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6167 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |