Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2016) Ґендерна освіта в процесі формування професійних якостей майбутніх фахівців. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 157-160.
Text
Zbirnyk_tez_27-28.10.2016-157-160.pdf Download (525kB) |
Резюме
В статті говориться що, процес професійної підготовки фахівця-менеджера готельнотуристичної індустрії, формування комунікативних умінь з використанням ґендерних знань, відкриває для студентів нові цінності, що структуруються в особистісні якості: 1) воля як здатність до подолання перешкод; 2) діяльнісний підхід як потреба прораховувати послідовність дій; 3) критичний метод мислення як здатність критично осмислювати культурні й соціальні аспекти, інтеріоризовані й об’єктивні; 4) проектне ставлення до себе як здатність будувати проекцію свого життя на майбутнє.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ґендерна освіта; воля ; менеджер ; принцип інновації ; принцип верифікації ; фахівець-менеджер готельно-туристичної індустрії ; критичний метод мислення ; проектне ставлення до себе |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Бер 2024 08:08 |
Останні зміни: | 13 Бер 2024 08:08 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6105 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |