Десятов, Т. М. (2018) Компаративно-педагогічне дослідження підготовки вчителів у великій Британії: результатоцентрований підхід. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 43-49. ISSN 2076-586Х
Text
adminojs,+7.pdf Download (215kB) |
Резюме
нотація. Проаналізовано досвід підготовки вчителів у Великій Британії. З ’ясовано, що важливим джерелом визначення сучасної стратегії розвитку системи професійнопедагогічної освіти в Україні є аналіз Європейського досвіду підготовки вчителів. Акцентовано увагу на тому, що педагогічна освіта повинна орієнтуватися на результат, підготовку вчителя широкого профілю, зближення теоретичної та практичної підготовки вчителів. Центр професійно-педагогічної підготовки треба трансформувати у школу, яка повинна розглядатися як рівноправний партнер закладів вищої освіти. Досліджено, що для системи підготовки вчителів характерним повинно бути застосування інноваційних методів і нових гнучких технологій, які забезпечують різноплановість і диференціацію в освітньому процесі. У цьому контексті ефективність роботи викладача треба оцінювати шляхом аналізу діяльності студентів на заняттях, а не діяльності викладача, студенти ж повинні стати активними суб’єктами освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | результатоцентрований підхід ; інноваційні методи ; гнучкі технології ; національний стандарт кваліфікованого вчителя ; євроінтеграційні процеси ; диверсифікація ; європейський простір ; професійний розвиток ; інтеркультурний підхід ; лобалізаційні тенденції ; інтердисциплінарне дослідження ; стандартизація педагогічної освіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Бер 2024 09:29 |
Останні зміни: | 12 Бер 2024 09:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6102 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |