Десятов, Т. М. (2018) Шляхи й механізми модернізації освітнього менеджменту в зарубіжних країнах та Україні. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 6). с. 7-13. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+007-013_.pdf Download (273kB) |
Резюме
Проаналізовано провідні напрями еволюції та тенденції розвитку моделей управління освітніми системами в зарубіжних країнах та Україні. З’ясовано, що інвестування в людські ресурси стає більш важливим і значимим, ніж інвестування в матеріальні ресурси. Наголошено, що департаменталізація та вертикальна одномірна модель управління застаріла і є стримуючим фактором розвитку. У процесі дослідження з’ясувалося, що спостерігається невідповідність «викликів нового часу» із традиційними підходами до управління освітою. Акцентовано увагу на провідні тенденції змін у сфері освіти. Наголошено, що в сучасних умовах актуальною стає задача розробки управлінських моделей і методів, що забезпечують розвиток особистості і задіяння її потенціалу в творчих інноваційних процесах. З’ясовано, що ефективність навчального процесу обумовлюється управлінською культурою, усвідомленням управлінських функцій, оскільки управлінська культура характеризує професійний образ управлінця. Наголошено, що політика у сфері освіти європейського континенту спрямована, перш за все, на врахування інтересів суспільства
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтелектуальний капітал ; інноваційна активність ; інвестування ; департаменталізація ; педагогічний менеджмент ; управлінські моделі ; управлінська культура ; централізація ; децентралізація |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Бер 2024 08:54 |
Останні зміни: | 12 Бер 2024 08:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6101 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |