Шпак, В. П. (2018) Тенденції інтегрованого навчання учнів початкової школи в контексті реформаційних змін. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 132-138. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+19.pdf Download (232kB) |
Резюме
Проаналізовано методологічні позиції вчених щодо впровадження інтегрованого навчання в початковій школі. Показано переваги і недоліки інтеграції в початковій освіті. Акцентовано увагу на рівнях і видах інтеграції. З ’ясовано, що психологічним підґрунтям інтеграції навчання в початковій школі слугують локальні, окремосистемні, внутрішньосистемні та міжсистемні асоціації. Наголошено на тому, що формування в молодших школярів умінь і навичок читання, письма і рахунку потребує попредметного засвоєння.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтегроване навчання ; види інтеграції ; рівні інтеграції початкова школа ; початкова освіта ; молодші школярі ; іжпредметні зв’язки ; тенденції |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Бер 2024 08:36 |
Останні зміни: | 12 Бер 2024 08:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6098 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |