Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій.

Ткаченко, В. В., Романенко, А. Р. (2020) Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій. LІV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. (м. Київ, 2 листопада 2020 року. с. 271-274.

[img] Text
7.Романенко.pdf

Download (686kB)

Резюме

Досліджуючи маркетингові комунікації, не можна обійти стороною інтегровані маркетингові комунікації, які являють собою окрему концепцію маркетингу, розповсюджену з 1990-х рр. В її основі закладено принцип «управління всіма можливими джерелами інформації про продукцію або послуги організації для якнайшвидшого її просування на ринки, а також підтримки лояльності споживача».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетингові комунікації ; реклама ; методи оцінки ; канали ; послідовність і нерозривність ; виразність ; зміст ; контекст ; імовірність
Теми: Економічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 11 Бер 2024 12:51
Останні зміни: 11 Бер 2024 12:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6096

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу