Шпак, В. П. (2018) Актуалізація ідей дидактичної системи В.О. Сухомлинського в діяльності нової української школи. Вісник Черкаського університету (№ 18). ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+19.pdf Download (238kB) |
Резюме
Проаналізовано можливості впровадження ідей дидактичної системи В. Сухомлинського в умовах реалізації Концепції «Нової української школи»: забезпечення органічного взаємозв’язку навчання й розвитку дітей; утвердження гуманістичних культуротворчих функцій освіти, що повинна стати засобом звеличення особистості; цілеспрямований розвиток позитивної мотивації учіння; розкриття шляхів оволодіння школярами повноцінною освітньою діяльністю; широке залучення національної культури, особливо мистецтва; стимулювання учнівського самопізнання, самовиховання і самонавчання. Увагу читачів акцентовано на принципах реалізації цієї системи, а також на основних знахідках, що покладені в основу педагогіки співробітництва в умовах реформування початкової освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ідеї ; система ; дидактика ; принципи ; знахідки ; Сухомлинський ; Павлиська школа. |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Бер 2024 10:19 |
Останні зміни: | 11 Бер 2024 10:19 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6087 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |