Десятов, Т. М. (2018) Адаптація механізмів управління якістю педагогічної освіти України до міжнародних стандартів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 17). с. 26-32. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+26-32.pdf Download (245kB) |
Резюме
У статті зазначено, що процес створення Європейського простору вищої освіти наочно показав необхідність концентрації уваги на проблемі забезпечення і покращення якості як одному з ключових завдань. Доведено, що сучасна європейська практика передбачає розвиток культури якості шляхом впровадження менеджменту якості. Акцентовано увагу на те, що основними інструментами визначення якості виступають оцінювання внутрішнє та зовнішнє. Досліджено, що складність створення механізмів управління якістю полягає не лише в тому, щоб скоординувати розробку концепції на всіх рівнях державного управління, а й у тому, щоб узгодити погляди різних державних відомств. Виділено кілька аспектів, що є особливо важливими при здійсненні реформ управління якістю. Доведено про необхідність адаптації людини до нових умов її життя та роботи, а з іншого боку, відбувається адаптація самої освіти до життя конкретних людей. Проаналізовано характерні риси освітньої системи України, принципи, яким повинна відповідати система менеджменту якості освіти в Україні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | адаптація ; якість ; міжнародні стандарти ; механізми управління ; менеджмент ; акредитація ; результат ; стейкхолдери ; принципи ; соціальні партнери |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Бер 2024 10:12 |
Останні зміни: | 11 Бер 2024 10:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6086 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |