Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2015) До питання внутрішньоособистісного конфлікту в контексті адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (34). с. 26-33.
Text
VchuP_2015_34_6.pdf Download (276kB) |
Резюме
Розглянуто питання сучасного стану вивчення проблеми внутрішньоособистісного конфлікту як чинника адаптації, який характеризується розглядом узаємозв’язку цих категорій у двох площинах: внутрішньоособистісний конфлікт вивчається як рушійна сила, джерело саморозвитку в процесі адаптації та як провідний індикатор ускладнень адаптації. Визначено, що вплив внутрішньоособистісного конфлікту на перебіг адаптації залежить від самовизначення особистості в умовах складної взаємодії зовнішніх (соціально детермінованих) і внутрішніх (індивідуально-особистісних) чинників. Наголошено, що психологічні змісти внутрішньоособистісних конфліктних переживань мають високий ступінь індивідуальної диференціації і тим самим визначають унікальність їх сприйняття та інтерпретації конкретною людиною.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Внутрішньоособистісний конфлікт ; соціалізація ; соціальна ситуація розвитку, конфліктні переживання, конфліктогени, соціальна адаптація, самоставлення, особистісна активність. |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лют 2024 09:10 |
Останні зміни: | 19 Лют 2024 09:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5968 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |