Зорочкіна, Т. С., Нічуговська, Л. І., Зобенько, Н. А. (2023) Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 5). с. 18-23.
Text
5_випуск_2023 (2)-19-24.pdf Download (602kB) |
Резюме
У статті обґрунтовано особливості використання тактильних посібників як засобу корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Доведено, що сенсорний розвиток дітей з порушеннями зору зумовлює пошук та розробку ефективних засобів і методів його корекції. Одним із засобів корекції сенсорного розвитку та провідником у навколишній світ для дітей з порушеннями зору є тактильний посібник.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Сенсорний розвиток ; корекція сенсорного розвитку ; тактильні посібники ; молодші школярі з порушеннями зору ; діти з особливими освітніми потребами |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 08:31 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 08:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5948 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |