Мовчан, В. І. (2017) Педагогічні технології у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до проектно-художньої діяльності учнів. Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції «Суспільні дослідження у 21 сторіччі». с. 52-54.
Text
Суспільні+дослідження+у+21+сторіччі-52-54.pdf Download (458kB) |
Резюме
Майбутнім учителям початкових класів важливо розуміти педагогічні технології, усвідомлювати взаємозв’язок творчої й репродуктивної діяльності. Забезпечення ефективної проектно-художньої діяльності, на нашу думку, передбачає кілька етапів: репродуктивна діяльність (копіювання), творче наслідування (доконструювання, переконструювання, удосконалення художнього оздоблення та ін.), проектно-художня (дизайнерська) діяльність. При цьому проектно-художня діяльність поступово розвивається за активного включення студентів у художні й творчі проектні технології. Використання описаних технологій дає змогу організувати навчальний процес, який охоплює як формулювання й розв’язання теоретичних завдань, так і практичне їх оформлення в матеріалі, зважати на допущені під час проектування помилки й виправляти їх.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Учителя початкових класів ; педагогічні технології ; репродуктивна діяльність ; доконструювання ; переконструювання ; удосконалення художнього оздоблення ; проектно-художня (дизайнерська) діяльність) |
Теми: | Мистецтво Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 01 Лют 2024 13:20 |
Останні зміни: | 01 Лют 2024 13:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5943 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |