Зобенько, Н. А. (2022) До питання професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№1(50)). с. 98-102.
Text
ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ.pdf Download (576kB) |
Резюме
Ефективна та успішна організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти можлива лише за умови спеціальної системної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів з дітьми з особливими освітніми потребами. Метою статті є обґрунтування та аналіз теоретичних аспектів професійної готовності майбутнього вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти в рамках закладу вищої освіти. Методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення теоретичних аспектів професійної готовності майбутнього вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти в рамках закладу вищої освіти. Онов�лені умови функціонування закладів загальної середньої освіти зумовлюють оновлення системи підготовки педагогічних кадрів, переструктуризації, спеціальної професійної підготовки педагогів у закладах вищої освіти. Кінцевим результатом професійної підготовки є формування педагогічної компетентності, що забез�печить готовність і здатність особистості здійснювати інклюзивне навчання молодших школярів в умовах закладу загальної середньої освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Професійна підготовка майбутнього учителя початкових класів ; професійна компетентність педагога ; професійна готовність ; діти з особливими освітніми потребами |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Січ 2024 14:26 |
Останні зміни: | 31 Січ 2024 14:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5934 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |