Зобенько, Н. А. (2017) Реабілітаціино-виховна робота школи з дітьми, які мають відхилення в поведінці. Вісник Черкаського унівеситету. Серія «Педагогічні науки» (№ 5). с. 39-46.
Text
adminojs, 8.pdf Download (228kB) |
Резюме
Обґрунтовано доцільність проведення своєчасної реабіліт аційно-виховної робот и в закладах освіти з мет ою попередж ення відхилень у поведінці учнів. Особливу увагу акцентовано на надання допомоги дитині в реалізації її індивідуального потенціалу, особистісному становленні як повноцінного громадянина суспільства. Наголошено, що одним із найваж ливіших завдань є забезпечення соціального самовизначення дітей, яке залеж ить від реалізації двох важ ливих умов: залучення дітей у реальні соціальні відносини, стимулювання в них особистісного ставлення до діяльності та самореалізація у процесі соціальної взаємодії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діти з відхиленнями в поведінці ; дезадаптовані діти ; вразливі соціальні групи; дезадаптація ; психолого-едагогічна і соціальна реабілітація ; психолого-педагогічні діагностико-корекційні програми; соціально-педагогічні програми ресоціалізації ; діагностика ; перевиховання ; реабілітаційно-корекційна робота |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Січ 2024 13:30 |
Останні зміни: | 31 Січ 2024 13:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5927 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |