Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи

Зобенько, Н. А. (2023) Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. Імідж сучасного педагога (2(209)). с. 99-107.

[img] Text
275259-Текст статті-640785-1-10-20230428 (2).pdf

Download (413kB)

Резюме

Проаналізовано особливості розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Описано, що саме молодший шкільний вік є сензитивним періодом для розвитку емоційного інтелекту, оскільки в цей період актуалізуються питання соціально-емоційного становлення особистості й набуття нею цілої низки компетенцій у період навчання у початковій школі. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. В освітньому процесі початкової школи необхідно використовувати різні форми, методи, прийоми навчання у відповідності до вікових і психофізіологічних особливостей дітей. Акцентовано, що впровадження в освітній процес психолого-педагогічних умов сприятиме розвитку емоційного інтелекту, дозволить оптимізувати пізнавальну діяльність і поведінку зростаючої особистості у різних видах життєдіяльності, забезпечить її гармонійний розвиток.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Емоційний інтелект ; розвиток емоційного інтелекту ; психолого-педагогічні умови ; інноваційні технології навчання
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Січ 2024 13:19
Останні зміни: 31 Січ 2024 13:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5925

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу