Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Педагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми

Зобенько, Н. А. (2017) Педагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№2(41)). с. 110-114.

[img] Text
ped)prinz.pdf

Download (366kB)

Резюме

У статті обґрунтовано доцільність та необхідність застосування принципів (інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості), які забезпечують ефективність профілактичної роботи з деза�даптованими дітьми. Проаналізовано практичні механізми реалізації педагогічних принципів. Виокремлено деякі причини, які можуть протидіяти впровадженню даних принципів у практику попередження, подолан�ня відхилень у поведінці дітей та формування їх позитивної особистісної спрямованості.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Принципи інтегративності ; системності ; міжфакторної зумовленості ; профілактично-виховний процес
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Січ 2024 12:56
Останні зміни: 31 Січ 2024 12:56
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5922

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу