Зобенько, Н. А. (2017) Педагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№2(41)). с. 110-114.
Text
ped)prinz.pdf Download (366kB) |
Резюме
У статті обґрунтовано доцільність та необхідність застосування принципів (інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості), які забезпечують ефективність профілактичної роботи з деза�даптованими дітьми. Проаналізовано практичні механізми реалізації педагогічних принципів. Виокремлено деякі причини, які можуть протидіяти впровадженню даних принципів у практику попередження, подолан�ня відхилень у поведінці дітей та формування їх позитивної особистісної спрямованості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Принципи інтегративності ; системності ; міжфакторної зумовленості ; профілактично-виховний процес |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Січ 2024 12:56 |
Останні зміни: | 31 Січ 2024 12:56 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5922 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |