Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Перспективні інструменти маркетингових комунікацій

Білик, В. В., Іванченко, В. О. (2021) Перспективні інструменти маркетингових комунікацій. Norwegian Journal of Development of the International Science (№ 62). с. 6-8.

[img] Text
2_stat2_2021 (1)_page-0001.pdf

Download (1MB)

Резюме

У представленій статті висвітлено основні сучасні форми маркетингових комунікацій котрі доповнено різними видами нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій, встановлено їх характеристики та особливості. Автором здійснено характеристику новітніх інструментів, виділено основні тенденції розвитку маркетингових комунікацій та сформульовано перспективні їх напрямки.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; маркетингові комунікації ; нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій ; інтернет ; мережа ; споживач ; товар
Теми: Економічні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Січ 2024 12:29
Останні зміни: 31 Січ 2024 12:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5921

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу