Степанова, Н. М. (2019) Розвиток критичного мислення дітей старшого дошкільного віку в грі. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія "Педагогічні науки" (№ 3). с. 269-274.
Text
Степанова_стаття В_2019.pdf Download (393kB) |
Резюме
Статтю присвячено питанням розвитку критичного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами різних ігрових методик. Зосереджено основну увагу на важливості такої «м’якої» навички, як критичне мислення, в сучасних умовах здобуття освіти, яку можна розвивати, починаючи із 5-6-ти річного віку. Підкреслено, що таке навчання й розвиток має відбуватися поступово, обережно, враховуючи фізіологічні, психологічні рівні розвитку дітей, а головне в грі, щоб така діяльність була цікавою, пізнавальною й корисною.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | уритичне мислення ; діти старшого дошкільного віку ; сюжетно-рольова гра ; соціальний досвід |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 13:26 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 13:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5844 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |