Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. с. 16-18.
Text
6_стаття_Gnezdilova Kira.pdf Download (1MB) |
Резюме
Якість сформованості компетентності учня по завершенню навчання у закладі загальної середньої освіти залежить від тих основ, які були закладені спочатку у ЗДО, а потім у початковій школі. Правильність розуміння дітьми молодшого шкільного віку основних математичних понять, сформованість обчислювальних навичок, умінь розв’язувати задачі та інше напряму залежить від учителя початкової школи, його здатності реалізовувати у своїй практичній діяльності наступність навчання математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | майбутній вчитель початкової школи ; математика ; дошкільна освіта ; початкова освіта |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лист 2023 13:22 |
Останні зміни: | 17 Лист 2023 13:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5810 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |