Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М. (2021) Результати тренувального тестування ЗНО з математики: кількісний аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 114-119.
Text
5_стаття_Гнезділова.pdf Download (268kB) |
Резюме
Обґрунтовано, що підготовча робота учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання з математики має бути систематичною, послідовною і довготривалою. На основі аналізу діяльності закладів вищої освіти встановлено, що вітчизняні університети проводять різноформатну діяльність зі залучення учнів до такого виду роботи, зокрема пропонують пройти тренувальне тестування з метою об’єктивного оцінювання власного рівня математичної підготовки. Проаналізовано за допомогою методів математичної статистики результати тренувального тестування ЗНО з математики. На їх підставі зроблені деякі висновки щодо тенденцій у якості математичної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | якість математичної освіти ; зовнішнє незалежне оцінювання з математики ; тренувальне тестування з математики ; методи математичної статистики ; кількісний аналіз |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лист 2023 13:09 |
Останні зміни: | 17 Лист 2023 13:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5809 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |