Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44.
Text
3_стаття_Гнезділова.pdf Download (296kB) |
Резюме
У статті обґрунтовано роль педагогічних працівників у реалізації державних ініціатив для реформування й модернізації освіти. Вивчення характеру ставлення майбутніх педагогів до освітніх реформ – обов’язкова передумова успішності державної ініціативи щодо реформування й модернізації системи освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Анкета ; особливі освітні потреби ; види інвалідності ; учителі ; майбутні вчителі ; вплив ; шкала типу лікерта |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Лист 2023 14:35 |
Останні зміни: | 08 Лют 2024 08:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5807 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |