Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2022) Формування інклюзивної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. Імідж. с. 87-90.
Text
25854228.pdf Download (168kB) |
Резюме
Схарактеризовано інклюзивну освіту як гнучку систему, у якій ураховують запити всіх дітей, не лише з особливими освітніми потребами, а й незалежно від атрибуту етнічної групи, статі, віку, соціальної категорії. Констатовано, що впровадження ідей інтеграції та інклюзії у закладах дошкільної освіти на теренах України значною мірою залежить від кваліфікації кадрів, що й вимагає відповідного вдосконалення процесу професійної підготовки вихователів. Визначено, що інклюзивна компетентність є інтегративним особистісним утворенням, що забезпечує здатність вихователя реалізовувати професійні функції в процесі інклюзивної освіти, враховуючи освітні потреби вихованців, та забезпечувати включення дітей з особливими освітніми потребами у середовище закладу освіти, створюючи умови для їхнього розвитку та саморозвитку. Виокремлено в структурі інклюзивної компетентності вихователя ключові змістовні (мотиваційну, когнітивну, рефлексивну) та ключові операційні компетенції.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інклюзивна освіта ; дошкільна освіта ; діти з особливими освітніми потребами ; інклюзивна компететність ; професійна компетентність |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Жов 2023 14:57 |
Останні зміни: | 31 Жов 2023 14:57 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5765 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |