Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії

Кузенко, О., Ніколаєску, І. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. Освітні обрії (2(53)). с. 40-42.

[img] Text
5888-220415.pdf

Download (192kB)

Резюме

У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмисленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє налагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; інклюзивна освіта ; ігротерапія ; емоційна децентрація
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Жов 2023 14:33
Останні зміни: 31 Жов 2023 14:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5763

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу