Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Перспективи та інновації науки. (№5 (5)). с. 512-522.

[img] Text
5-_5-512-523-2-12.pdf

Download (1MB)

Резюме

Узагальнено актуальність розроблення програм психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, обґрунтовано потребу у переосмисленні ставлення до процедури інтеграції означеної категорії дітей у в освітнє середовище, що, в свою чергу, висуває нові вимоги до організації процесів навчання та виховання у закладах освіти. Висвітлено результати теоретичного аналізу сучасних досліджень.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Психолого-педагогічний супровід ; діти з особливими освітніми потребами ; педагог ; програма супроводу ; завдання супроводу ; форми супроводу
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Жов 2023 14:21
Останні зміни: 31 Жов 2023 14:21
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5762

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу