Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Перспективи та інновації науки. (№5 (5)). с. 512-522.
Text
5-_5-512-523-2-12.pdf Download (1MB) |
Резюме
Узагальнено актуальність розроблення програм психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, обґрунтовано потребу у переосмисленні ставлення до процедури інтеграції означеної категорії дітей у в освітнє середовище, що, в свою чергу, висуває нові вимоги до організації процесів навчання та виховання у закладах освіти. Висвітлено результати теоретичного аналізу сучасних досліджень.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Психолого-педагогічний супровід ; діти з особливими освітніми потребами ; педагог ; програма супроводу ; завдання супроводу ; форми супроводу |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Жов 2023 14:21 |
Останні зміни: | 31 Жов 2023 14:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5762 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |