Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Education and science: partnership development programs, integration into the world educational space in conditions of war = Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами

Nikolaesku, I., Mykhalchuk, O., Nikitska, Y. (2022) Education and science: partnership development programs, integration into the world educational space in conditions of war = Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime. с. 300-311.

[img] Text
04_01_Nikolaesku_Mykhalchuk_Nikitska.pdf

Download (273kB)

Резюме

У розділі проаналізовано, що в умовах воєнних дій освітній простір України зазнав суттєвих та негативних змін. Констатовано, що впровадження позитивного зарубіжного досвіду використання дистанційного навчання, значно поліпшить ефективність організації дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Визначені головні цілі та завдання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Досліджено, що особливе значення в організації дистанційного навчання відіграє знання та дотримання норм мережевого етикету, що істотно позначається на формуванні психологічно комфортного освітнього середовища. Окреслено труднощі до яких мають бути готові педагоги у процесі супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Схарактеризовані принципи та проаналізовано структуру корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що у структуру психолого-педагогічного супроводу дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами доцільно включити реалізацію здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовані основні групи здоров’язбережувальних технологій, які застосовуються в освітньому процесі. Запропоновано низку методичних рекомендацій, що покликані зберігати та зміцнювати здоров’я дітей з особливими освітніми потребами під час організації освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Освіта дистанційна ; освіта інклюзивна
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Жов 2023 14:06
Останні зміни: 26 Груд 2023 14:43
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5761

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу