Nikolaesku, I., Budnyk, O., Bondar, V., Tepla, O., Berezovska, L. (2021) Pedagogical Management in Inclusive Process of the Educational Institution. Amazonia Investiga, Vol.10 (Is. 39). с. 77-84.
Text
7-76-85.pdf Download (382kB) |
Резюме
Мета статті – обґрунтувати вимоги до керівника закладу з інклюзивним навчанням у контексті сучасних реалій, представити результати експериментального дослідження щодо розвитку інклюзивної компетентності менеджера освіти за когнітивно-діяльнісним та аналітико-результатив-ним компонентами готовності до вирішення професійних практичних завдань. Виокремлено професіограму керівника закладу освіти з інклюзивним навчанням (менеджер-лідер-експерт), яка включає педагогічну, психологічну, інклюзивну компетентності, а також особистісні, ділові і професійні якості, ціннісні орієнтації тощо. Представлено результати емпіричного дослідження рівня інклюзивної готовності сучасників керівників до формування інклюзивного середовища в закладі освіти. До експерименту було залучено менеджерів освіти з Івано-Франківської і Черкаської областей (Україна), які мають досвід управлінської діяльності від 5 до 15 років. Виявлено позитивну динаміку щодо підвищення рівня цієї готовності в експериментальній групі, де проводилась серія тематичних навчань з використанням інноваційних освітніх технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Жов 2023 13:54 |
Останні зміни: | 07 Бер 2024 14:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5742 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |