Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Pedagogical Management in Inclusive Process of the Educational Institution

Nikolaesku, I., Budnyk, O., Bondar, V., Tepla, O., Berezovska, L. (2021) Pedagogical Management in Inclusive Process of the Educational Institution. Amazonia Investiga, Vol.10 (Is. 39). с. 77-84.

[img] Text
7-76-85.pdf

Download (382kB)

Резюме

Мета статті – обґрунтувати вимоги до керівника закладу з інклюзивним навчанням у контексті сучасних реалій, представити результати експериментального дослідження щодо розвитку інклюзивної компетентності менеджера освіти за когнітивно-діяльнісним та аналітико-результатив-ним компонентами готовності до вирішення професійних практичних завдань. Виокремлено професіограму керівника закладу освіти з інклюзивним навчанням (менеджер-лідер-експерт), яка включає педагогічну, психологічну, інклюзивну компетентності, а також особистісні, ділові і професійні якості, ціннісні орієнтації тощо. Представлено результати емпіричного дослідження рівня інклюзивної готовності сучасників керівників до формування інклюзивного середовища в закладі освіти. До експерименту було залучено менеджерів освіти з Івано-Франківської і Черкаської областей (Україна), які мають досвід управлінської діяльності від 5 до 15 років. Виявлено позитивну динаміку щодо підвищення рівня цієї готовності в експериментальній групі, де проводилась серія тематичних навчань з використанням інноваційних освітніх технологій.

Тип елементу : Стаття
Теми: Економічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 24 Жов 2023 13:54
Останні зміни: 07 Бер 2024 14:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5742

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу