Бондар, В., Михальчук, О. (2022) Проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до позакласної роботи в сучасному науковому дискурсі. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія /. с. 76-87.
Text
sychacni3-77-88.pdf Download (444kB) |
Резюме
У статті відрефлектовано погляди сучасних учених на сутність і компонентний склад підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в початковій школі, окреслено основні позиції науковців щодо методів, організаційних форм та шляхів підвищення ефективності професійної підготовки студентів до майбутньої педагогічної роботи з молодшими школярами. Унаслідок усебічного аналізу подано авторське розуміння поняття «підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи», схарактеризовано функційну спрямованість та види зазначеної підготовки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Вчитель початкових класів ; заклади загальної середньої освіти ; перший (бакалаврський) рівень вищої освіти ; реформування системи вищої освіти України ; позакласна робота ; науковці |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Жов 2023 13:27 |
Останні зміни: | 24 Жов 2023 13:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5739 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |