Шевченко, К. В., Титаренко, О. І. (2023) Проблема дефініції індивідуалізації навчання у вітчизняній і зарубіжних педагогічних системах. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 1419-1421.
Text
+Збірник Родзинка 2023 final (pdf.io) (4).pdf Download (685kB) |
Резюме
В статті говориться, що попри наявність певних відмінностей у згаданих тлумаченнях, у їхній основі лежить орієнтація навчально-виховного процесу на індивідуальні характеристики учнів. Однак, у більшості випадків сам учень не має активного впливу на освітній процес, оскільки траєкторію навчання для нього формує вчитель.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Орієнтація навчально-виховного процесу ; індивідуалізація ; є індивідуалізаціяч навчання ; дефініція індивідуалізації навчання |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Черв 2023 13:05 |
Останні зміни: | 21 Черв 2023 13:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5655 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |