Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблема дефініції індивідуалізації навчання у вітчизняній і зарубіжних педагогічних системах

Шевченко, К. В., Титаренко, О. І. (2023) Проблема дефініції індивідуалізації навчання у вітчизняній і зарубіжних педагогічних системах. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 1419-1421.

[img] Text
+Збірник Родзинка 2023 final (pdf.io) (4).pdf

Download (685kB)

Резюме

В статті говориться, що попри наявність певних відмінностей у згаданих тлумаченнях, у їхній основі лежить орієнтація навчально-виховного процесу на індивідуальні характеристики учнів. Однак, у більшості випадків сам учень не має активного впливу на освітній процес, оскільки траєкторію навчання для нього формує вчитель.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Орієнтація навчально-виховного процесу ; індивідуалізація ; є індивідуалізаціяч навчання ; дефініція індивідуалізації навчання
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 21 Черв 2023 13:05
Останні зміни: 21 Черв 2023 13:05
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5655

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу