Гаращук, Л. О., Поліщук, Н. М. (2023) Навчання граматики німецької мови на початковому етапі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 1376-1378.
Text
Збірник Родзинка 2023 final (pdf.io).pdf Download (684kB) |
Резюме
В статті проаналізовано два підручника. І вони мають багато спільних рис та є ефективними для вивчення німецької мови та її граматики на початковому етапі. Обидва НМК підпорядковуються комунікативному методу вивчення мови, тому граматичний матеріал у них спрямований на розвиток усного та писемного мовлення. Слід зазначити, що обидва підручники розраховані на однакову цільову групу – учнів середнього шкільного віку, які починають вивчати німецьку як іноземну мову. Граматичний матеріал в обох НМК адаптований відповідно до вікового рівня учнів. Обидва підручники є цікавими, а представлений у них граматичний матеріал ураховує усі форм навчальної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Граматика ; граматики іноземної мови ; пасивний граматичний мінімум ; навчально-методичний комплект «Deutsch» ; підручник «Beste Freunde» ; комунікативний метод навчання |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Черв 2023 07:06 |
Останні зміни: | 21 Черв 2023 07:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5650 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |