Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Навчання граматики німецької мови на початковому етапі

Гаращук, Л. О., Поліщук, Н. М. (2023) Навчання граматики німецької мови на початковому етапі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 1376-1378.

[img] Text
Збірник Родзинка 2023 final (pdf.io).pdf

Download (684kB)

Резюме

В статті проаналізовано два підручника. І вони мають багато спільних рис та є ефективними для вивчення німецької мови та її граматики на початковому етапі. Обидва НМК підпорядковуються комунікативному методу вивчення мови, тому граматичний матеріал у них спрямований на розвиток усного та писемного мовлення. Слід зазначити, що обидва підручники розраховані на однакову цільову групу – учнів середнього шкільного віку, які починають вивчати німецьку як іноземну мову. Граматичний матеріал в обох НМК адаптований відповідно до вікового рівня учнів. Обидва підручники є цікавими, а представлений у них граматичний матеріал ураховує усі форм навчальної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Граматика ; граматики іноземної мови ; пасивний граматичний мінімум ; навчально-методичний комплект «Deutsch» ; підручник «Beste Freunde» ; комунікативний метод навчання
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 21 Черв 2023 07:06
Останні зміни: 21 Черв 2023 07:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5650

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу